17 aprilie 2010

GPS Smailo HD 4.3 - continuare

Am revenit cu noi impresii...

L-am testat pe ruta: Bucureşti - Slobozia - Brăila - Tulcea - Constanţa - Hârşova - Bucureşti

Din punct de vedere hardware am numai laude de adus. Sonorul este destul de tare (la maxim), ecranul tactil raspunde bine la comenzi şi, o surpriză neaşteptat de plăcută, ventuza cu care se fixează de parbriz a rezistat nemaipomenit tuturor hurducăturilor. Pentru cine nu ştie, pe Slobozia - Brăila (primii 30 de km), precum şi pe Tulcea - Constanţa , drumul este selenar.

În schimb, "harta Romaniei (actualizare noiembrie 2009)" are destule bube:

- nu prea ştie numerele la străzi;

- în Slobozia, în loc să o ia pe drumul principal, a încercat el o inginerie şi m-a băgat în ţigănie pe un drum de pământ...;

- deşi Hârşova era băgată în traseu pe penultima poziţie,  pe drumul de la Dunăre la Tulcea a încercat de nenumărate ori să mă devieze spre Hârşova (dar m-am ţinut tare pe poziţie) :D ;

- în Constanţa nu ştie că un segment din strada Ştefan cel Mare e pietonal şi nici cu sensurile unice nu e familiarizat;

- iar Rompetrolul din Ţăndărei e ... LukOil.

În schimb îi mulţumesc pentru avertizările de camere radar şi pentru atenţionările de limită de viteză!

O concluzie parţială: e bun dar nu excelent.
Reblog this post [with Zemanta]

Niciun comentariu: