05 aprilie 2010

GPS Smailo HD 4.3

Tocmai am achiziţionat un astfel de dispozitiv şi am avut ocazia sa îl testez pe ruta Bucureşti - Bogaţi.

Având în vedere că este prima "sculă" de acest fel pe care o deţin, pot să spun că sunt încântat de diversele opţiuni pe care mi le oferă (inclusiv vizualizare de poze şi de filme), de indicaţiile vocale şi  de faptul că mi-a arătat o variantă mai scurtă către casă. Dar cam aici se opresc aprecierile pozitive...

Prima dezamăgire a fost în momentul în care am luat-o 10 km cu Solenza pe câmp (după el), deşi drumul e foarte asfaltat (e drept că e un drum intrajudeţean).

A doua dezamăgire a fost că n-am găsit la POIs(-uri) locaţii precum Real, Liceul Teoretic „Alexandru Ioan Cuza” (unul dintre primele 10 licee din România) sau Auchan.

Şi a treia, dar bănuiesc că nu cea din urmă, a fost că în momentul în care e conectat la laptop nu mai stie nimic şi pe ecran apare un stick şi zice USB... USB... în neştire.

Cam atât, deocamdată.

Niciun comentariu: