19 martie 2012

"Micile" ghinioane ale vieţii

De multe ori mi se reproşează că sunt prea pesimist, că nu văd decât partea goală a paharului... Am să relatez mai jos ce mi se întâmplă chiar în timp ce scriu (de pe mobil) şi aştept cu foarte mare interes să-mi arate cineva parte plină a paharului.

Aşadar ... Pe 16 aprilie îmi expiră ITP-ul. Eu, băiat prevăzător, vin la inspecţie cu aproape o lună înainte, ca să am timp de eventuale reparaţii. Ma aşez la coada de 3 maşini (a mea a patra). După o oră, oră în decursul căreia nu se mai aşează nici o maşină în spatele meu, îmi vine şi mie rândul. Toate bune şi frumoase... Intru la control, dar mi se spune că, pe lângă talon, îmi mai trebuie şi cartea de identitate. Încerc să-i conving pe meseriaşii lu' peşte să mă primească aşa, că ştiu că nu trec de inspecție (toba spartă), dar că voiam să nu fac mai multe drumuri la service. Nu se poate. Zic că îi rog frumos, că nu mai vreau să stau încă o dată la coadă dacă ma duc dupa cartea de identitate până acasă. "Nu se poate. Şi oricum, nu vezi că nu mai e nici o coadă? Coadă e doar de dimineaţă, că toţi vor să fie primii."

Plec acasă şi mă întorc în 20 de min. Ce să vezi? Coada e de 5 maşini (eu cu a şasea). Intru în atelier în speranţa că mecanicii sunt dispuşi să le povestească celor din faţa mea că fusesem deja pe acolo. Ghici ce? SE SCIMBASE TURA!!! Nu mai era nici unul cu care stătusem de vorbă mai devreme.

Aşa că m-am aşezat din nou la coadă...

Şi căcaturi din astea (mai mici sau mai mari) mi se întâmplă aproape zilnic.

Bogdan

P.S. M-am așezat la prima coadă la 12:30. Am intrat prima dată la „meseriași” la 13:30. În final am plecat de acolo la 16:00. WTF?!?

Niciun comentariu: